Digital Hybrid Events

15 września 2020 r.


Eventy Hybrydowe w praktyce


Prelegenci


dr Ireneusz Tomczak CEO, Digital Knowledge Observatory

ŁUKASZ ADAMOWICZ Wiceprezes Grupy BFC

Studiował w Instytucie Stosunków Międzynarodowych oraz Wydziale Zarządzania UW. Ukończył ścieżkę specjalizacyjną „Negocjacje mediacje i prowadzenie szkoleń” w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych. Od 1995 w Grupie BFC. W ramach Grupy BFC odpowiada za rozwój pionu klienta korporacyjnego. Tworzył ski meetingi, programy outdorowe, projekty incentive , eventy oraz ofertę korporacyjną Hotelu Bonifacio. Po pierwsze organizator. Snowboardzista, często poza wyratrakowanymi trasami. Divemaster poszukiwacz podwodnego życia. Wielbiciel Włoch, Slow Foodu i kieliszka dobrego wina.

Marcin Andruchów, Execute Producer, Muchas Gracias

Marcin Andruchów zajmuje się koordynacją produkcji i reżyserią form audiowizualnych – od filmów fabularnych, przez reklamy telewizyjne po content digital i eventy hybrydowe. W ciągu 15 lat obecności w branży realizował projekty dla Getin, Lenovo, Lay’s, Lotos, Nestle, Peronod Ricard, Philips, Universal Music. Współpracował z twórcami filmów takich jak „Titanic”, „Helikopter w ogniu”, „Mission Impossible”, „Slumdog” realizując projekty fabularne o łącznym box office 200 mln. dolarów. Studiował filologię hiszpańską i fotografię, ukończył też Szkołę Strategii Marki. Charakteryzuje się całościowym podejściem do produkcji form audiowizualnych prowadząc markę przez kompletny proces od briefu do pliku emisyjnego.

Marcin Grela

twórca Sales Angels – największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce. Pod hasłem „Sprzedawanie to pomaganie” organizuje cykliczne spotkania handlowców i managerów sprzedaży z czołowymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Promuje sprzedaż opartą o naturalne predyspozycje i zdrowe wartości. Posiada bogate doświadczenie w roli headhuntera pracowników działu sprzedaży, a wcześniej handlowca i managera sprzedaży. Od 6 lat związany z firmą doradczo-konsultingową 4Results.

Piotr Maczuga, Menedżer DKV Lab (DKV)

Od ponad dekady zajmuje się zagadnieniami wykorzystania nowych technologii w edukacji dorosłych. Współautor podręczników w zakresie webinariów, webcastów, knowledge pills i innych metodyk, autor szkoleń z zakresu wykorzystania multimediów w uczeniu i biznesie oraz publikacji poświęconej tej tematyce. Na co dzień kieruje Digital Lab - studiem produkcji multimedialnych treści edukacyjnych działającym w ramach ekosystemu Digital Knowledge Village. Wykłada również w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Kluczowe kompetencje: strategie związane z rynkiem cyfrowym, wsparcie w zakresie narzędzi i rozwiązań cyfrowych, techniki digitalizacji treści.

dr Bianka Siwińska, dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy

Twórczyni "Perspektywy Women in Tech Summit" - największej konferencji dla kobiet w technologiach w Europie.

Paweł Choiński (DKV)

Sebastian Kotow

Psycholog zarządzania, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Długoletni menedżer i konsultant zarządzania. Specjalizuje się w transformacji i zmianie, zaufaniu organizacyjnym i różnicach indywidualnych,. Praktyk i konsultant RTZ (Rational Behaviour Therapy) oraz PFA (Psychological First Aid). Prowadzi badania biometryczne nad wiarygodnością menedżerską, zaufaniem w zespołach oraz pewnością sądów. Od wielu lat popularyzuje psychologię poznawczą w biznesie oraz implementuje narzędzia naukowe do praktyki biznesowej realizując projekty doradcze i rozwojowe. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami, badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach z branży szkoleniowo-doradczej – m.in. w Brian Tracy International, FranklinCovey czy Door Group S.A. Obecnie pełni rolę CEO firmy doradczej – Institute of Behavioral Design, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na studiach MBA i EMBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Gościnnie prowadzi wykłady na Akademii WSB, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i Poznaniu. Autor książek z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i zarządzania. Dwa z nich napisał z uznanym światowym autorytetem biznesu – Brianem Tracy. „Matematyka Zaufania” została wydana w kwietniu 2018 r. a „Anatomia Zmiany” w listopadzie 2019 r. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata a w jego wykładach uczestniczyło ponad 100 tys. osób.

Zuza Sprycha Managing Partner, ConnectTo Event Solutions

Z branżą MICE związana od 13 lat. Ostatnie 8 poświęciła nad wdrażaniem i popularyzowaniem nowych technologii w eventach. Skoncentrowana na wyszukiwaniu niszy i tworzeniu koncepcji produktów oraz dopasowywaniu do potrzeb klientów gotowych lub tworzonych na zamówienie systemów informatycznych. Współautorka kompleksowego oprogramowania do rejestracji, mailingu, rezerwacji miejsc na audytorium, systemu recepcyjnego i wielu innych. Propagatorka wydarzeń z zastosowaniem technologii NFC oraz aplikacji webowych. Tworzyła połączenia pomiędzy tym co offline i online zanim stało się to codziennością i koniecznością w 2020 r.

dr Agnieszka Muszyńska

Od 1997 roku pracuje jako pilot wycieczek zagranicznych, od 2004 roku specjalizuje się w koordynacji i pilotażu incentive travel. Współpracuje z agencjami MICE wspierając kreację i organizację projektów motywacyjnych. Doświadczenie współpracy z agencjami i klientami korporacyjnymi wykorzystuje w pracy jako wykładowca na uczelniach wyższych. Praca doktorska obroniona w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie poruszała problematykę roli incentive travel w zarządzaniu motywacją do pracy. Bogate doświadczenie projektowe oraz trenerskie wykorzystuje prowadząc warsztaty i szkolenia z zakresu zarządzaniu produktami MICE.

Krzysztof Siwecki, założyciel i Dyrektor Kreatywny Eon Visuals, współzałożyciel Wafel Studio.

Z branżą eventową związany od 10 lat. Kreator contentu od animacji po rozwiązania VR. Potrafi umiejętnie łączyć nowe technologie z klasycznymi rozwiązaniami. Współpracuje z międzynarodowym klientem korporacyjnym, jak również z influencerami. Po godzinach realizuje projekty z pogranicza sztuki i multimediów, mając na koncie wystawy oraz performance audiowizualny. Ukończył Grafikę i Multimedia na ASP we Wrocławiu, Dziennikarstwo i Media Cyfrowe na DSW oraz PR & Corporate Identity na Uniwersytecie Wrocławskim. Prywatnie zafascynowany podróżami tata.

Anna Kazusek, ekspert w tworzeniu silnych marek

Unikam schematów i wytartych szlaków. Lubię być w drodze, w nowym miejscu, z nowymi ludźmi. Podróże, spotkania ekscytują mnie i dodają mi energii. Lubię czuć wolność. Pociąga mnie to, co nieznane i nieodkryte. Ważny jest dla człowiek, w którym cenię indywidualizm i autentyzm. Lubię się uczyć i doświadczać nowych rzeczy, bo tak sprawdzam swoją wytrzymałość, własny potencjał i granice. Pomagam w tworzeniu wiarogodnych marek osobistych i budowaniu strategii ich komunikacji. Dodatkowo pracuję z osobami, które zagubiły sens życia i pracy. Zajmuję się zadawaniem pytań, dzięki którym odnajdują oni odpowiedzi w sobie. Wspieram te osoby w odnajdowaniu życiowych ścieżek, odkrywaniu talentów, rozwijaniu zaufania i budowania dobrej relacji z samym sobą. Jestem absolwentką The Chartered Institute of Marketing oraz Studiów Coachingu i Mentoringu w Laboratorium Psychoedukacji. Ukończyłam Ekonomię i Public Relations na Uniwersytecie Łódzkim oraz Akademię Menedżerską w Szkole Głównej Handlowej. Doświadczenie swoje budowałam pracując w różnych kulturach w międzynarodowych korporacjach. Praca projektowa ukształtowała mój styl współpracy z ludźmi, który jest mieszanką kobiecego podejścia do biznesu pełnego odwagi, uważności, determinacji i skuteczności, opartego na wzajemnym zaufaniu, szacunku, dialogu, otwartości i odpowiedzialności.